Hanımlar öncelikle iiyi akşamlar ❤️ Nasılsınız? 38 haftalık hamileyim doktor alttan muayene etti ve 3 cm açıklık olduğunu söyledi pazartesi gel yatış yapalım dedi ama hiç sancım yok. Doğumun başlaması için neeler yapmam lazım suni sancıdan aşırı korkuyorum 🥺