Merhaba hanımlar. 25+1 oldum detaylı da plasentanın sağ alt tarafa yerleştiği ama rahmi hiç kapatmadığı yakın olduğu söylendi. Daha önce çok şükür kanama vs olmadı. Doktor bu haftalarda yukarı çıkar ilişki yasak dedi. Allah korusun çıkmazsa da zorunlu sezeryan dedi. Yukarı çıkması için ne yapabilirim? Benim gibi olup sonradan düzelen var mı acaba?