merylii_ Kızlar ibb nin yenidoğan destek paketine hamilelikte başvuran oldu mu, eve falan geliyorlar mı? İnceleme ve başvuru ortalama ne kadar sürüyor bilen var mı?
Kukulikukuli12 merylii_ Ben telefondan basvurdum 1 ayda sonuclamdı. Red yemiş v parantez içinde ev gidildi incelendi yazılmış ki asla gelen olmadı 😏🙄
Sbha_13 merylii_ ben basvurdun evimiz arabamiz yada aldigimiz herhangi bi yardim olmamasina ragmen cikmadi sanirsam bunlar olsaydi çıkardı
Heidihat merylii_ bende başvurdum daha 4 5aylikken halen bişi yok doğumu bekleniyor deniyo SMS gelcek diyo bekliyorum dogumumu bakalım gelcek mi
Birsen56 Ben 2 aydır baş vuru yapmışım halen süreçte eve sanırım gelip bakmıyorlar 5ci ayımdayım aradım dedilerki dağıtımlar başlayınca size bilgi ösjı gelcek kabul olup olmamadı hakında 2iz gebeliğim var inşalah bana çılarda beşik ihtiyacım enaz gider
Hayalim2baby Ben basvurmustum hamileyken doğum yaptıktan 4 gün sonra getirdiler. Eve felan gelen de olmadı öyle incelemeye
merylii_ @Hayalim2baby @Birsen56 kızlar peki belli bi kriter var mı ki bende başvurdum da evimiz arabamız falan da yok gelir mi ki bana da
Birsen56 merylii_ bilgim yok vacım bizim kendi evimiz ama kresi ödüyoruz 1 ay oldu eşim çalışmıyo kayınım sağolsun yardım ediyo bende 2iz olacak diye baş vurdum yoksa teke her türlü idare ederim 2 tane oldumu masraf çok oluyo hakımızda hayırlısı olsun
NisaSevgili Minigiim-vebenn52 valla evi olmayan bana bile gelmedi kime veriyorlar anlamış değilim hala
esra34_ Basinc 153 canım İbb yenidoğan destek paketi de ve market kartı yardımı da var onada başvuru yapın
Birsen56 Basinc 153 aradım ordan yapmadışar link atılar bana öyle yaptım googlden sedep yazın bilgilerinizi girin hangi yaardım ne hakında şıkşar çılar öyle başvuru yapın
merylii_ Basinc canım ihtiyaç sahibi demişler ama evi arabası olmayan tek maaş geçinenlerin çoğuna verilmiş anladığım kadarıyla telefona İstanbul senin diye bi uygulama var onu indir üye ol sonra arama yetine yenidoğan destek paketi yaz ordan başvur bi form açılıyor onu doldurunca oluyor ben bugün başvurdum bakalım gelişme olursa bilgilendiririm burdan sizi
Aynur52 Bana kriterlere uygun değil dedi internetten doldurdum form gibi vermiyorlar yani anlamadım nasıl oluyo
Minigiim-vebenn52 Basinc internetten başvuru yapılıyo Google’dan ibb yenidoğan destek diye yazın cıkar
rabisskocc Basinc İstanbul senin uygulamasını indirip oraya yenidoğan yazmanız gerekiyor gerekli form orda çıkıyor
EsraOrhann Kızlar peki sigortalı çalışanlara veriliyor mu ? Ev araba bişey yok üstümüze kayıtlı ama başvurum red yemiş sizce çalıştığım içinmi
Minigiim-vebenn52 EsraOrhann evet muhtemelen o yüzden red yemiştir evde iki asgari gözüktüğü için 🤦🏼♀️
merylii_ EsraOrhann karı koca çalışanlara da vermiyorlar sanırım gelir durumu ile ilgili ben çalışmıyorum eşim tek çalışıyor benim ama eşim memur belki bize de vermezler bilmiyorum
Sbha_13 EsraOrhann canim bizimde ev araba yada herhangi bi yardin yok bizimkinide red etmisler belkide esimin sigortasi oldugu icindir ama insan sigortasizda calisamazki
merylii_ Angelotte ilçe belediyeleri herkese bi yenidoğan çantası ya da benzeri bir şey veriyor heralde benim memleketimde battaniye götürüyordu belediye yeni doğanlara