Minimans 2.kızıma hamileyim. 39 haftam bitecek.
İlk kzımda o kadar dikkat ettim güneşe cıkmadım hergün 2 sefer güneş kremi sürdüm VS yüzüm o aldar lekelendi ki anlatamam Nisan ayından başladı hemde eylüle kadar bildiğin leşşşş 🙄🤦
2.bebeğimde asla dikkat etmedim nasılsa leke olacak yaza denk geldi diye. Günde 1 kere güneş kremi sürdüm ama 2 sefer 1 er haftalık deniz tatilinde Bayaa bronzlaştırcıı sürdüm güneşlendim ona ragmen leke olmadı hemde hiç 🤣🤣🤣
Cinsiyet ile alakalı değil tamamen hormonlarla alakalı bence