prensesannesi_2227 Mommyyxx evt bnde 5de gttm kese gorduk 2hfta sonfa gel dedı tekrar hftaya gıdıcez ıns 🤲 9hftaya kdr gorup duyabılırsınız
Serap-asel Mommyyxx sen bulursun ama bence bekle kalp atışını duymazsan üzülürsün bekle 7.8.haftada net duyarsın kalp sesını
Zseda Mommyyxx ben 5+3 de hem kese hem kalp atışını duymuştum. Vajinal olarak gozukmustu ama. O yüzden bence de 2 hafta daha beklemek en guzeli