Boncukk123 Azra61_ 16.haftada daha yeni başlandı o da benim zorumla diyeyim vermiyorlardı halsizlik kramplar ağrılar olunca istedim yeni başladım daha ilk 12 hafta sadece folik asit kullandım canım
Mervikk Azra61_ ilk 3 ay folik asit, sonraki 3 ay decavit multivitamin kullandım. Şimdi 3. Trimester döneme yeni girdim Demir, magnezyum ve folik asit kullanıyorum birde haftada bir B12 iğnesi tabi o b12im düşük olduğu için yoksa şart değil.
Rmysa_123 Azra61_ hamile kalmadan önce başladım şimdi devam ediyorum folikasite 3aylik olduğum an birakicam
Azra61_ Damla05 onu bende kullanıyorum ilk öğremdiğimden beri ama bu sıralar bi içiyo bi içmiyorum ne yalan söyliyim
Azra61_ Bu arada kızlar sağlık ocağında bazı aşılar olmamız gerekiyor ama benim sağlık ocağım o kadar iyi ilgilenmiyor galiba bu aşılara ne zaman başlanıyor siz başladınız mı 20. Hafta diye duydum ama
susaMom_ Azra61_ 20. Haftanda tetanoz aşısı ya 22. ya da 24. Haftanda 2. Doz tetanoz aşısı yapılıyor canim