esya59 Yasminnim idrar yolu enfeksiyonum vardı doktorum bunu yazdı günde bir kez ek olarak piyeloseoptyl 50mg kullandım üç öğün
Liv3652 Yasminnim zimaksi bu gebeliğim de değil de ilk gebeliğimde 37.haftamda kullanmıştım idrar yolu enfeksiyonu için doktorunuz yazdıysa muhakkak kullanın ve bol bol su
esya59 Yasminnim bende çok tekrarlıyor iki aylık hamileliğimden beri her idrar tahlilimde enfeksiyon çıkıyordu üç defa antibiyotik tedavisi aldım. 2 defa infex+piyelosepyl kullandım bıktım gerçekten bir de kullanınca mantar oluyorsun tam bi facia
Liv3652 Yasminnim yok doktorum her zaman enfeksiyonun daha çok zararı olur der hep bu gebeliğimde de agumentin 3 defa kullandım mesela o yüzden doktorun onerdiyse sikinti yapma canım ama bol suyla destekle ki bi an önce atılsın vücuttan 🌸