maziz
Merhaba kızlar Doğuma 3 aydan az kaldı Zaman daraldıkça bebişimin sağlığı hakkında kaygıların çoğaldı Biraz evham yapıyorum sanırım Ama zaman zaman hareketsizliği beni çok korkutuyor Özellikle bugün aşırı yavaş ve nadir hareket etti Normalde çok ciddi dışarıdan bile görünür olunca tedirgin oluyorum Bu konuda fikirlerinizi almak istiyorum Hareketleri azalması ciddi bir durum mu yoksa gerçekten haddinden fazla mı abartıyorum Kalp atışını kendim kontrol edebilir miyim yardımcı olursanız sevinirim Teşekkürler şimdiden