Alinaay Papatya_00 benimde göğsumun ucu pek yoktu almıyordu bebek mecbur silikonla emzirdim biraz büyüdu bebeğim sonra kendi alıştı sonrasında komple çıkardık sabir gerektiriyor biraz.
EbruBoluKaya Bende öyle emziriyorum bebeğim 28 günlük. Sezeryan sonrası daha doğrulamadığım için meme ucum çıkmamış hemşire aldırmış ben pek hatırlamıyorum ona alıştı şimdi önce onunla çektirip ucu iyice çıkınca direk mememi veriyorum
Papatya_00 EbruBoluKaya bakalım benim kide emzın de yeterkı ınsallh bi zarar yokdur cunku ucu yok aç kalcak ya
Papatya_00 Alinaay ayy benmde ucu yokdu sezeryan. Oldum sutum var ama meme ucu tutmuyor mama da bı kac kere verdım bıberonl sgdım sut verıyrdum ama sonra siringa dondum suan sadce anne sutu veroyrum ama meme ucuyla emzırdıktrn sonra sgıyrum