Kızlar 17+4 haftalığım. Bebek hareketlerini çok yavaştan hissetmeye başladım ama göbeğimi açtığımda gözle göremiyorum veya elimi koyduğumda hissetmiyorum. Sadece arada bi kıpırtı oluyor ve geçiyor. Böyle olması normal mi ne zaman gözle görebilir hale gelicem ya da siz görüyor musunuz