Kizlar doğuma 24 gün kaldı ve afedersiniz hemoroid vardı zaten benim şimdi iyice beter oldu orası ne yapmam lazım nolur çare önerin bana doktora gitmeli miyim fayda edermi krem falan doğuma kadar geçse ya yoksa birinci dogumumda da çok çektim ben bundan nasıl kurtulurum??