Selam kızlar,
15 haftalıkken suyum gelerek bebeğimi kaybetmiştim. Şuan 11+1 im. İki hafta önce 37 mm olan serviks bugün 32 çıktı bilmiyorum bu haftalarda bişey ifade ediyor mu? 13+6 da Serklaj planlandı. Yalnız doktor öncesi için kullanmam gereken hiç bir ilaç fitil antibiyotikten bahsetmedi, sadece iki gün önceden kan sulandırıcıyı keseceğiz dedi. Sizde süreç nasıl oldu, öncesinde herhangi bir ilaç kullandınız mı? 13+6 geç mi sizde istersem biraz daha öne alabilirim.