gulcin46_ 463 den 5 gün sonra 1025 olunca doktor büyük ihtimal sağlıksız gebelik dedi 2gun sonra tekrar kan istedi kontrol etti hala kese yoktu kesin diş gebelik yada kürtaj dedi alttan muayene istedi ben istemedim kan sonucu 825 çıktı düşünce doktor kanama başlar beta düşmeye başlamış dedi haftaya tekrar kan ver sifirlanmismi diye bakalım dedi .. aslında doktor direk kürtaj dedi ben beklemek istedim