fatosshn Lunalunay evet 2.ci hamileligim ilk dogumumuda orda yapmistim şimdiki takibimde orda yapılıyor
Lunalunay fatosshn memnun kaldınız mı acaba hala asistanlar geliyor da demir ilacı vs yazmadılar. Doğuma kesin uzman geliyor mu
Lunalunay fatosshn acaba doğum sancısı çekerken odaya birini alıyorlar mu yapayalnız mi kalıyoruz doğum başlayana dek :(
Lunalunay eymenim_ orada doğum yapan bulamadim bir türlü yardimci olabilirseniz çok sevinirim:) 17.hafta hala asistanlar giriyor gebelik bölümünde acaba ilerleyen aylarda uzman bir doktor gelecek mi doğumdan korkuyorum
Lunalunay eymenim_ doğum başlayana dek yapayalnız mi sancı çekiyoruz acaba siz normal doğum mu sezaryen mi oldunuz içeri kimseyi almıyorlar mi acaba
fatosshn Lunalunay evet o yani biraz kötü ayrı odalarda yanliz sancı çekiyorsunuz evet doğumlara uzman giriyor die biliyorum
eymenim_ Lunalunay instagramdan konuşalım dilerseniz 😁 bende 17 haftadaki hem karşılaşırız belki isterseniz tabiri istemezseniz buradan da olur aycan.ahmet hesabim
fatosshn Lunalunay evet özel tutmuştum zaten doktorlar 2 saatte bir kontrole geliyor oda size ait başka hasta olmuyo fark olarak başka bisi yoktur herhalde bilmiyorum