Ebru-29 gncglozclk 29 dayım bende de oluyor özellikle yemek yerken bir de kilo almadım doğru düzgün 6 kilo ama vücudum falan da fıt ödem yok bir şey yok şekerim yok şükür anlamadim
Xxxmelodi666 Marlockaybaby aynı ben şimdide hastayım diye daha çok terliyorum kısır döngüye girdim çıkamıyorum
PrensesAnnesi- _ruyaninannesi_ ne yürüyüşü bacım benim 1.5 yaşında kızım var evimin işi gücü derken e birde 2. Bebemde sezaryen olacak o yüzden hiç kasmıyorum kendimi saldım çayıra mevlam kayıra
gncglozclk PrensesAnnesi- bende halıları vercem temizlik ıcın kaynanam gorumcem gelecek 36 37 hafta olum da oyle yapalım dedik yıne kırlenmesın perdeler yıkanıcal koltuklar silinecek cok iş varda bakalım 😂