Zeliha0127 ben hiç korkmamıştım hatta bebeğime kavuşmak için sabırsız ve mutlu girdim sıfır korku, zaten kendimi kessem canım yanmaz öyle tatlı değilimdir😄 ve en mükemmel doğum hikayesini yaşamış olabilirim oğlumun doğumunu gördüğüm an mutluluktan mı heyecandan mı bilmiyorum kalbim küt küt attı ve bayıldım kısa süreli oldu tabi, zorunlu sezaryendim iri bebekten dolayı ama tercihim de sezaryen olurdı normali aklımın ucundan bile geçirmedim bekarkenden beri normalden korkardım, çok şükür hiç ağrı sızı vs olmadı sanki leylekler getirdi koydu kucağıma şimdi ikinciyi bekliyorum inşallah o da öyle geçee🌸