Rbs6008 17+4 çok kötü grip oldum napcam bilmiyorum ya birde ağlıyorum hasta oldum diye kendime engel olamıyorum her yerim ağrıyo diye oturdum ağladım 1 saat
emirasafMom Rbs6008 bak iyi denk geldin canım çay kaşığına limon damlat eşin eşit şekilde her iki taraf da burnunun içine damlatsın hiç bişeyin kalmaz geçen bi postta paylaştım yapanlar dua etti sende yap