Merhabalar bugün 35+1 ‘im . Dün akşamdan beri vajinada baskı hissim vardı bugün biraz arttı . Bugün de Bebek kendini topluyordu sürekli. Adet sancısı gibi ağrılarım vardı sonra belime vurdu ağrı. Nst de sancılarım 30-35 arası çıktı bi ara ama sonra normale döndü. Açıklığım hiç yok sadece servikste hafif yumuşama varmış . Şimdi de ağrılar belimde hafif var . Yakın mıdır dersiniz