Emiemi Merhaba kızlar nasıl gidiyor hamilelik, ikili taramada ultrasonda cinsiyet için yorum yapıldımı sizee
ebruligunler Emiemi merhaba 11.haftada erkek gibi denildi 12 haftayım kız gibi dedi 😊😊😊 doktor da bende kararsızız ilerki haftalarda daha belli olur dedi bakalım 🤗
Gokcin Emiemi bugün ikili tarama oldum ama doktor cinsiyetle ilgili tahmin yapmadı 😊 sağlıklı çok şükür 🙏❤ allahım sağ salim kucagimiza almayı nasip etsin🙏😍❤
Babyseymen Emiemi cnm iki taramayı özelde dünya para vererek yaptırdım dr dedim ki cinsiyeti göre biliyormusunuz acaba dr bana dediki makina eski bulanık olduğu için görünmüyor dedi ben deli oldum tabi hem o kadar para verip hemde makinanın bulanık göstermesine
Dilankorkmaz1 Bizde 9+3 olduk bugun ama cok kotu geciyor migde bas agrisi cok, ve kasik agrilarimcok oluyor sizde de oluyor mu ? Ve 2 li tarama testini devlet temi ozelde mi oldunuz ?
tinymiracle İkili test yaptırdım . Benim sıkıntı çıkmadı çok şükür 🙏 Suan 13+6 haftalığız. Üçlü ve dörtlü test dusunmuyorum. Doktor erkek dedi cinsiyeti.
Aniakbulut Merhabalar bense 11+5im pzt gunu 22sinde 2li testim var 🤗 doktor hayirlisi ile %80cinsiyet goruruz dedi 😍
Dnfrn Aniakbulut bende 11+5 im 😊😊 benımde cumartesi ikili tarama testim inşş görürüz net bir şekilde bebeklerimizim cinsiyetıni🙏
Dnfrn Aniakbulut haber verırım sızdende haber beklıyorum😊😊 benımde kalbim sizinle saglıklı sıhhatli evlatlarımızı kucagımıxa almak nasip olsun inş😊😊😊😘
Ahssmn 11+4 hafyayiz kontrolde cinsiyet icin suan erken denildi gostermedi kendini kilo alimlarim cok hizlanmis sizdede oylemi oluyor
Emnmntmhmmt Pazartesi gidicem 2li tarama için 12+5 olucaz insallah cinsiyet hakkinda bi tahminde bulunurlar cok heyecanlıyım 🤗
Seymabal41 14 haftalık gebeyim ikili taramayı yaptırdık Rabbime çok şükür bir sıkıntı çıkmadı cinsiyetimiz net değil 👶🏻😌❤