Kizaniminanasiyiim ben de aynıyım 😞😞 32 haftalıkta hamileyim çok zor bi durum gece uyutmuyor kaşıntılar.. kwelada losyonu 3 gün üst üste sürdüm yıkandım 1 hafta sonra tekrarladım.. şimdi ikinci haftadayım 3 gün sürüp yıkanıp 1 hafta sonra tekrarlaman lazım böylece 3 haftayı bitirmen gerekiyor.. bir de tabi hergün çarşaf yastık kılıfı 60 derecede yıkıyorum tüm ev halkının.. evdeki tüm halıları topladım hergün süpürüp beyaz sirkeyle siliyorum vileda yapıyorum yani.. onun dışında gratiste satılan boş fısfıslar var ya ondan aldım içine beyaz sirke koydum arada gidip gelip en çok kaşınan yerlerime sıkıyorum 😞😞 çok zor cidden rabbim şifa versin inşallah 🙏