ecembugra53 Akduygu oğlumda onu hep kullandık 2. hamileyüm şimdi yine molfix kullanıcam coğu bezleri kullandım aralarında en iyi bu sızdırmayan
masall123 Akduygu doğum yapalı 4 ay oldu ilk günden beri molfix kullanıyorum. Tek kötü yanı ıslaklık göstergesi yok onun dışında güzel bı bez bizde pişik falan yapmadı
Akduygu Akduygu birde lastik izi yapıyor mu? İlk bebeğimde sleepy almıştım berbattı lastik izleri çıkıyodu kıpkırmızı
_Daydreamer_89 Akduygu prima hep kullanmıştık bir kere molfix deneyelim dedik çocukları mahvetti piştikten. Göstergesi de yok bazen az çişli bezi atmış oluyoruz boşuna primaya geri döndük
Kahvelim_ Bebeğinizi neye alıştırmanızda önemli ilk başlangıç için. Molfiksin kalitesi çok güzel özellikle pure serisin yada klasik mavi poşette olan. Yani harika sızdırma da yapmıyor bu arada