Haticemk ne demek canım 🙂 korkma anlıyorum benimde 2. gebeliğim
ben de de var agrı baskı iğne batması hepsi normal bebek büyüyor canım her gecen gün baskı artar karnın büyüdükce daha cok anlayacaksın bebek büyüdükce yeri kalmayacak günleri olucak sakın korkma bazen hareket etmeyecek uyuyacak 😄
hareket azaldıgı zaman içine süphe düşmesin sakın
tekmeler başladı mı canını yakacak tuvalete gitme sıklıgın artacak daha bi sürü sey bu günlerin tadını cıkar bebeğin karnında en güzel anları doğuma kadar canın
doğduktan sonra 🙂 daha farklı olucak cubku hersey 😁