Kızlar merhaba. 35 haftalık hamileyim. 2 gündür bebeğimin hareketini normale göre daha az ve daha hafif hissediyorum. Normalde daha çok ve daha sert hareketleri olurdu. Sabah belli bi süre hareketli oluyo sonra geri hemen duruluyo. Korkmalı mıyım normal mi bu durum 😢 eskiden de haftada bir böyle durulurdu ama hiç böyle 2 gün üst üste olmamıştı