Kizlar herkese merhaba, uzun zamandir ismim hakkında çok duşuncem oldu ve karar vermiştim değiştirmeye, eski ismim Özlem, şu dunyada herşeye ismim gibi özlem duydum inanırmısınız, tüm herşeye…. kardeşim Esra hiç oyle olmadı okadar sert bir yapısı var ki.. oysa ben oyle değildim tam ismim gibiydim,
Hoca yeni ismimi okudu kulağıma Serra oldu yeni ismim❤️ ben yeni ismimi çok sevdim bence isme layık olduğumu sanıyorum…