Bende aynı şekildeyim 9. Haftamdayım sanki doğuracakmışım gibi karnım şişiyor ve nefes almakta güçlük çekiyorum maden suyu bile fayda etmiyor doktorum metsil fort diye ağızda emilen bir ilaç verdi ama pek bi faydasını görmedim aranızda kullanan veya başka bir tavsiyesi olan var mı 😊