gzdehlal-36 Damlaabedir benim gideceğim doktorun asistani 20 ile 26 arası ilk ve tekil gebelikler de detaylı için uygun aralık demişti. Ama bence bir iki hafta daha bekleseniz iyi olur doktorum en iyi haftanın 22 ya da 23 olduğunu söylemişti çünkü
tatlibebegim_ Damlaabedir bana doktor 20 22 arası dedi bende şehir dışına çıkıcam tam 20de gidicem bebeğim 1 hafta önde
Damlaabedir hunilimom doktor 20+5 ten sonra öneriyoruz dedi aklımı karıştırdı sizin doktorunuz ne zaman yaptı peki
hunilimom Damlaabedir ilk kızımda 20+1 felandi ikinci kez istedi ama onda da 25 de yaptım ikincide 21 de yapıldı
biranne_ikibebek Damlaabedir Ben 20+6 iken yaptırdım ama ikinci gebeliğim 17.haftadan beri hareketlerini çok sık ve çok net hissettiğim için gayet detaylı görünür diye düşündüm öyle gittim bir de girmeden bi yarım saat önce çikolata yemiştim hareket etsin doktor her şeyini görebilsin diye işe de yaradı doktor da iyi yapmışsın dedi sonuç ta iyi çıktı sağlıklı çok şükür 🙏
Damlaabedir Ben aslında 22 de gidicektim ama chorid plex kisti göründü zaten bir aydır onun için bekliyorum daha fazla beklemek istemedim randevuyu erkene aldım bu seferde acele edip erken gidiyorsam diye cok aklıma takıldı
tatlibebegim_ Damlaabedir ben hareketlerini hissediyorum 16.haftadan beri kasıklarımda pıt pıt atıyor
biranne_ikibebek Damlaabedir Hissetmiyorsanız bence biraz daha bekleyebilirsiniz benim düşüncem yani çünkü ucuz bir test te değil gidip de doğru düzgün görünmezse falan yazık yani önemli olan da sağlıklı olup olmadığını öğrenmek acelesi yok zaten 22-23-24 haftalarda da yaptırabilirsiniz