Mrwezyn1 Merhabalar. Çocuk düşünüyoruz ve yumurtlama dönemini aktif geçirdik. Reglime daha 12 gün var iken beta hcg kan testim 1.20 çıktı sizce yükselme imkanı var mıdır hamilelik söz konusu olur mu? Cevaplarınızı bekliyorum 🙂
ucpprensesannesii27 Mrwezyn1 çok erken kan testi vermişsiniz şuan kan testin de gebelik yok ama olsa illa çıkardı 5 ve üzeri gebelik var demek
hunilimom Mrwezyn1 çok erken vermişsin yumurtlama olsa bile bı tutunma süresi var hangi ilişki de yumurtalma olduğunu bilemeyiz siz yine biraz bekleyin
ececan2006 Mrwezyn1 reglinize 12 gun varsa hala yumurtlama doneminde sayilirsiniz kac gunde bir regli oluyosunuz
ttazeannee Mrwezyn1 Çok erken kan vermişsiniz reglinizin gecikmesini bekleyin bence belki geç döllenme olur bilinmez yani
Mrwezyn1 30 ile 35 gün içinde regl oluyorum.son adet tarihim 19 Kasım idi Şuan 9 gün var reglime ve kasık ağrılarım oluyor 4 5 gündür ve halsizim gün içerisinde idrar testinde suan çıkar mı bilmiyorum ama bekliyorum henüz. 1.20 den sonra yükselen çok dedikleri için sizlere de sormak istedim ececan2006
ececan2006 Mrwezyn1 biraz erken vermissiniz gerci kanda da hemen cikiyor ama , yine de gec dollenme vs olabilir umarim saglikla artar degeriniz 🙏🏻
seydasmr253 Canım merhaba bende erken beta baktırdım ve 1,2 çıkmıştı. 12 gün sonra 5111 çıktı . Yükselebilir bir değer
Mrwezyn1 seydasmr253 Nesli46 umuyorum benimki de yükselir bekleyip güzel sonucu sizlerle paylaşmak isterim 🙏