ececan2006 Aleyna-124 benim bir arkadasim yasadi gebeligimde trombosit degeri dusuklugu , kan uyusmazligi vardi bebegiyle valla pancar yiyordu surekli ise yaramisti aklinizda olsun , tabi doktorunuz ne onerirse onu yapin ama pancardan da zarar gelmez
mom16161 Aleyna-124 merhaba benim düşük tedavi alıyorum hap kullanıyorum ve damardan tedavi alıyorum ekstra bişey yapmıyorum