Grknsna gulcin46_ 6 haftalık hamile idim dün keseye görmeye gittik fakat sağlıksız gebelik sonlandırma istedi 😢😢
cisemcisem Grknsna kıyamam benimde işk gebeliğim öyleydi kalbi durdu düşük başladı aldılar sonra olmadı tüp bebek yaptık oda tutmadı sınra kafamdan attım kendimi işe güce vericem dedim tüpten bir ay sonra kendiliğinden tuttu
Hazalamasi Grknsna farklı bir doktora gidin bilgi amaçlı 9. Haftaya kadar bekleyebilirsiniz kanamanız vs yoksa erkenden karar vermeyin lütfen bende göremedim 6+5 te 9. Haftada gördüm farklı doktorlardan bilgi almak çok önemli bence
prensesannesi_2227 gulcin46_ normal bn 6+3üm adet olck gbı agrılarm var cok halszm rahmın buyuyo oyuzden agrılar
s13 gulcin46_ benim 1 haftadır var belki dr, ben de 5+1 haftalık hamileyim. Doktorum normal dedi, ola bilirmiş. Keseyi de 5 haftada gördük
Pinaargunes gulcin46_ normal ben de yeni 8 haftaya girdim o haftalarda bel kasık sırt bacak heryerim ağrıyordu🙏🌸
Pinaargunes gulcin46_ ayni sekilde benim de sol bacagimdi ayak parmagima kadar zonkluyodu valla normal