eymenimm05 Kızlar bugun dr kntrolum vardı suyun fazla dikkat et dedi bana. Yediklerine vs suan oturdum cikolata yedim son kez diyerek ama moralim asırı bozuk meyve yok bütün tatlı hamurislerine by by daha önümde üc ay var nası bastırıcam bu duygumu :(
Baahar4549 eymenimm05 Marul, salatalık gibi şeyleri sürekli atıştırın. Elinizin altında yıkanmış dolaba atılmış bir demet marul olsun canınız atıştırmak, tatlı istediğinde büyük bir bardak suyla atıştırın. Diyet yapanlara genelde bu şekilde önerilir belki size de yardımcı olur
amayinedeiyiilerledim eymenimm05 badem, fındık, fıstık, ceviz, kabak çekirdeği, kuru baklagiller, kakao, tam tahıllılar, yeşil yapraklı sebzeler tatlı isteğini azaltıyormuş deneyebilirsiniz
Seymoshh eymenimm05 benimde suyum fazla ve bebeğim haftasına göre iri anormal bir durum gözükmüyor dedi dr sebzelerden havuç ve armut tüketme karbonhidratı kontrollü tüket harici birşeye gerek yok dedi 32 haftalığım bende senin daha erken o yüzden dikkat etmende fayda var