Sen sakin ol, daha 5 haftalıkken çok erken zaten kalp atışlarının duyulması. Bi 7-8 haftalık olduğunda gidersen daha sağlıklı olur. Ben 5 haftalık gebeyim doktorum 2 hafta sonra kalp atışları için çağırdı. Biraz üslubu düzgün değilmiş doktorunun seni germiş biraz. Sen sakin ol iyi düşün iyi olsun