Tanem066 Hanımlar merhaba ben 18+5 günlük hamileyim.son 1 haftadır kasıklarımda aşaği dogru baskı gibi birsey hissediyorum.sanki idrara sıkışmış gibi.doktor hersey yolunda sorun yok dedi.aranizda yaşayan oldu mu böyle birsey
buket07 Tanem066 evet oluyor o haftalarda lavobaya çıkma isteği ama çıkamama 🤪 ben doktoruma ayakları vajinaya doğru mu demiştim nerden bildin demişti resmen basıyordu eşşek sıpası 😍
Sdtnrsvn 18+5 haftalığız , kasik bölgem de inanılmaz ağrı mi acı mı tam bilemiyorum bi şey var . Doktorum rahmi tutan bağlar var onlar genişliyor o sebeple öyle hissediyorsun dedi .
Tanem066 Cok teşekkür ederim hepinize içim rahatladı gerçekten.doktor bir sıkıntı yok demesine rağmen tereddüt ediyordum.zaten sık idrara çıkıyorum ama dediğiniz gibi sanki kasiklarimi ayaklarıyla itiyor😃
Yozgee 18+5 benim de göbek deliğimde inanılmaz ağrı oluyor , birde vajinaya sürtme acısı sanki .. Sanki biri tırnaklıyor gibi altımı .. Ama en büyük rahatsızlığım göbek deliğimin olduğu yer Akşamları da inanılmaz geriliyor karnım sizinde öyle mi ya
Tanem066 Yozgee benim de akşamları karnım çok geriliyor.zannedersin 8 aylık hamileyim oda gaz dan sanirim aksama kadar yediklerimdendir diye düşünüyorum
fayting Yozgee bende de o dönemde başladı göbek çevresi ağrısı bazen kıyafet bile rahatsız ediyor ve ağrıyor. 24. Haftadayım çok sık olmasa da arada oluyor artık.
Tanem066 Yozgee aynen vallahi her hafta bir sıkıntı çıkıyor.cani sagolsun bebeklerimizin ama gerçekten zor ve ağır geçiriyor
fayting Yozgee aynen ben de çok ağrısını çekiyordum. Biraz hafifledi şimdi arada giriyor. Bazen eğilip kalkınca da oluyor ama bence normal doktorum da öyle söyledi.