
Arkadaşlar merhaba . Üsteki testi dün yaptım,alttakini bugün yaptım. Sizce pik mi yoksa bir gün daha bekleyeyim mi? T çizgisi daha koyu C çizgisinden . Bilemedim pik olmuşmu veya olmamış mı diye. Birde dün ilişki olduğu için bugün olsun istemiyorum çünkü eşimin sperm sayısı 8milyon bunun yükselmesi için vitamin kullanıyor. O yüzden üst üste ilişki önermiyorlar . Sizce ne yapmalıyım yorumlar mısınız🫠