Sirinnn Merhaba 2 gündür bebeğimin hareketlerinde yavaşlama var. Çoğunlukla hareketlerini hissetmiyorum ara ara ufak bir hareket hissediyorum sonra duruyor böyle bir şey yaşayan var mı normal mi?
Popi Sirinnn bende 26+1 . 17-18 haftalarda hareketleri daha güçlüydü tekme vardı. Dün doktora söyledim artık tekme yok sadece karnımda dönüşlerini hissediyorum. O da bir harekettir illa tekme veya sert tepkiler bekleme dedi.
AleynaResul Sirinnn hergün aynı şekilde hareket etmez bi gün fazla bi gün az bi gün hep uyur nadir vurur ufak da olsa hissediyosanız problem değildir eğer hiç mi hiç hissetmezseniz doktprunuza danışmanız gerek
gncglozclk Sirinnn 29 a kadar o kadar düzensiz ki vallaha benımde aklımı alıyordu 30 larda düzeliyor belli bi düzene koyuyor kendinı bi de türk kahvesi iç ben tatlı yiyince pek tepki vermezdi Türk kahvesine baya veriyor 😂
Sirinnn mombarbie_ 27+4teyim ve korkuyorum hissedemedigim için çikolata fln yiyorum ama yok 2 gün öncesine kadar hissediyordum izliyordum.
mombarbie_ Sirinnn o haftalarda aşırı hareketli oluyorlar bir gidin derim doktora hiç hissetmiyorsaniz
Sirinnn Popi ben hissedemiyorum ama ya çok korkuyorum. Ne yaparsam yapayım bir iki hareket edip sonra duruyor tüm gün hissetmiyorum.
Sirinnn _Sevgi_ ne yapacağımı bilmiyorum yarın doktorumla iletişime geçeceğim. Soluma yatıp oynamasını bekliyorum ama tedirgin ediyor bu durum beni
Sirinnn _Sevgi_ evet gittim çok şükür iyi bizim çocuk keyifçi biraz uyuyordum arada bir olabilir dedi doktorum ama tabiki tedirgin olmuştum.
Burcinkorkut 19+6 benimde günde 2-3 defa ufak ufak hissediyorum bide göbeğimin 3 parmak kadar altında aşagıda mı yoksa normal mi ?
Sirinnn Burcinkorkut Hareketlerini zamanla daha fazla hissetmeye başlayacaksınız. Evet göbeğinizin altında oluyor bu haftalarda zamanla büyüdükçe yukarıya çıkacak. Benim oğlum içime sığmıyor artık 😂😂😂