Ya en son sabah 8 gibi hissettim sonra uyumuştum ikindiden sonra uyandım hala hareket yok ne yapmam lazım çikolata yedim uzandım bişey yok 😔acile de gitmek istemiyorum hemen ısrarla alttan bakıyorlar normal mi bu aylarda 5 aylık olucam sabahtan beri ağlamaklıyım eşimde gidip gelip soruyor iyice stres yaptım