Ben 8+2 yim 2.5 haftadır birşey yiyip içemiyorum bulantım kusmam var midem de gaz birikiyor çok normalde kuvvetli bünyem ve midem vardı hamilelikte pert oldum inşallah geçer bir an önce ve bidaha gelmez bir an önce doğurmak istiyorum kusmaktan nefret ederim 🥹🥲