mombarbie_ Gmm41 ben dün oldum martta gebe degilken 1 doz olmuştum olmayıp tehlikeye aticagima bir dozda gebeyken olayım dedim
gokyuzununogrencisii Gmm41 ben ilk dozunu oldum bu haftada ikinci doz için gidecem sağlık ocağına, bence olmalısın doğumda kullanilan aletler malum.. tetanoz bundan ya .
Esranur11 Gmm41 ben bugün oldum ilk doz 1 ay sonra diğeri ve doğumdan 4 ay sonra da olmayı düşünüyorum
gokyuzununogrencisii Gmm41 28 🤗🤗😅 değil mi mombarbie_ 🌸🥰 aynı gidiyoruz da ondan biliyorum, birgün araylaaaa
mombarbie_ gokyuzununogrencisii bana martta olmuşsun hani olmasanda olur dediler ben yinede 1 doz olmak istedim
asiyeisk Bende olmadım doktorum yaptırma dedi. Doğumda kullanılan aletler steril paslı aletler kullanmıyoruz dedi