Birminikprensesinannesi Merhabalar. 31 haftalık hamileyim. Vücudumda fındık büyüklüğünde bir ben vardı. Bugün bende kaşıntı olduğunu farkettim. Baktığımda benin küçük bir ceviz boyutuna ulaşacak kadar büyüdüğünü fafkettim. Başına böyle birsey gelen var mı? Normal mi acaba?
Petrichorers Birminikprensesinannesi aaa evet benim de ensemdeki benler için aynı şey geçerli. Hep taktığım bir kolye vardı ama hiç bene takılmazdı sürekli takılıp duruyor anneme gösterdim büyümüş dedi.
Seymoshh Birminikprensesinannesi benimde öyle oldu iki yerimde nohut yarısı kadar kabarık ben vardı her hamilelikte kabardı ve şekil değiştirdi ve her doğum sonrası cildiyeye gösterdim hamilelik nedeniyle hormonlar beni hareketlendiriyormuş anormal bir durum yok dedi 4 dr gezmiştim ama aldır dediler dursada zararı yok alınsada dediler 3.kızım sürekli oynuyordu bir iki kere tırnakladı kanattı korktum yine gittim ne uğraşıyorsun aldıralım bunu sende bişey olacak stresi yaşama dedi plastik cerrahiye yönlendirdi küçücük bir operasyonla ikiside alındı estetik dikti ve şuan yerleri bile belli olmuyor şükür patalojiye gitti oradanda temiz çıktı 👌🏻
Petrichorers Birminikprensesinannesi ben de bilmiyorum doğuma az kaldı doğumdan sonra aldırmayı düşünüyorum rahatsız etmeye başladı