Kizlar selam dün rutin kontrole gittim 35 haftalık hamile olduğum için ilk nst me girdim sonuçları göstermek için beklerken şiddetli bir ağrım oldu sol karnım ve belim de doğuruyorum sandım acil doktorum baktı ve böbrekte hamilelikten kaynaklı idrar birikmesi varmış ayrıca idrarım da bakteri cikti antibiyotik ve ağrı kesici başladık bu ağrılar doğum sancılarını tetikleyip erken doğum riskini yükselttiği için progestan da başladık böyle bir durum yaşayıp erken doğuma alınan var mı yada neler yaşadınız siz neler yaptınız ağrılarım çok fazla minoset yalnızca hafifletiyor oda bir kaç saat asla tam anlamıyla geçmiyor çok korkuyorum :(