Jimsel Aralık ayının son haftası mı ocak ayının ilk günlerinde doğum yapmak mi bebek için iyi olur. Malum sene değişiyor.
Bezelyeannesii Jimsel ben de cok kararsızım aralık sonu ya da 2 ocak gibi konustuk doktorumla ama sene kaybi yaşamaması için ben 2 ocakta istiyorum umarim durur o zamana kadar.
Merve1414 Jimsel okul açısından ay farkı soruyorsan ocakta doğması 20 eylülden sonrası bir sonraki seneye aktarılıyor diye biliyorum benim oğlum 3 Aralık 4 yaşında ama 5 sene olarak yaşı tutuyor ama ay farkından özel disinda okula almadilar