YesimAykut essra07 benimde bat 13 aralık ben de çoook hissediyorum, testler hep negatif pazartesi kan vercem🙏🙂 inşallah hepimizin pozitiftir🤗
MelodyFairy umrumdadegil of bir yandan da korku var ama çok merak ediyorum 🥹🥹🥹🤷🏻♀️daha önce yaşamadım böyle bir şeyi
essra07 Kızlar selam, tekrar konuşmak nasip olmadı. Aralık ayında yazdığımda gerçekten hamileymişim :) ama öğrenmem ocağı buldu. Şimdi de 7 aylık hamileyim yakında doğumum var sizler nasılsınız?
babygirl01 essra07 hayırlısı ile kucağınıza almak nasip olsun. 🥰 Ben hala bekliyorum gebelik oluşmadı maalesef 2 yıl olacak kasımda
essra07 babygirl01 Amin çok teşekkür ediyorum 🥰 dualarım sizinle ben de uzun süre sonra hamile kaldım inanın kolay olmadı üstelik sadece bir hormonum yüksekti ilaçla dengeye almamıza rağmen. Doğumumda dileyen isteyen herkes için dua edeceğim 🙏🏻
Fatmanur12345 essra07 sağlıkla tek sancıyla gelsin bebiş benimde bir yılı geçti deneyelim dün kan verdim beta 9.02 çıktı şükür Allah’ıma mucize gibi geldi çok mutluyum öğrendiğimde oturup ağladım şükrettim rabbime ilk olucak insallah sağlıkla ilerler
essra07 Fatmanur12345 Amin inşallah canım teşekkür ederim 🥰 yaa nasıl sevindim çok güzel bir haber o ilk öğrenildiği an ☺️ dilerim sağlıkla ilerler ve sağlıkla kucağına alırsın hayırlı olsun canım 🥰