Kızlar grip oldum çok köyü geçiyor ilaç vs de içemiyorum ıhlamur ballı süt felan içtim az ateşim var başım boğazım bütün vücudum ağrıyor yemekte yiyemiyorum 2 kere yedim af edersiniz geri çıkardım bebeğe zarar verir mi korkuyorum biraz böyle olan var mı nasıl geçti sizin ki