kubraQwe bende de bu durum varken nstye girdim sancı çıkmadı sağlık ocağı ebesine sordum normal dedi ama yinede doktorunuzla konuşun her şey herkes için aynı olmayabilir burdan kendinizle kıyaslamayın çünkü kimisi bu şekilde doğuma girmiş bende onları okuyarak psikolojimi bozuyordum o yüzden okumayın normal bir şey bile anormal geliyor en iyisi doktorunuzla görüşmek 👍🏻