38+2 deyim doktor en son ölçümde bebeğin kilosunu 2800 ölçtü ve bebeğin dışarda büyümesi için yatış yapalım diyor geri kalan herşey normal dedi suyumuz normal hareketleri çok iyi boyu 50 cm beklemeli miyim yoksa yatış yapmalı mı ilk gebeliğim 57 kilo ile hamile kaldım 69 kiloyum şu an. Ne yapmalıyım yardımcı olur musunuz