Kdrr_ozdmr34 Merhabalar ikili testimi kontrollerini yaptirdigim hastaneye yaptırmadım yaptirdigim hastanede uzak e nabiza düşüyor mu acaba sonuçlar bir bilgisi olan var mi
Nesfur41 Kdrr_ozdmr34 Düşüyor ama ordan anlamazsın grafik şeklinde doktorunuz görebilir ve o şekilde değerlendirme yapıcak
mervemurat16 Kdrr_ozdmr34 düşüyor beta hgc ve ppap diye değerler düşüyor ama o sonuca göre birşey anlaşılmıyor doktora grafikli sonuçlar gidiyor doktor grafik üzerinden yorumluyor
Safie2020 Nesfur41 grafige nerden bakılıyor acaba benim sonuçlarda sonuç ektedir diyor ama o ek belgeyi bulamadım nerde olduğunu
esmaaykur bende testı verirken 1 ay sonra gelıp burdan sonucu alcaksınız demişlerdi 15 gun sonra e nabıza düştü ama sadece deger normal yazıyordu hastaneye gittim tahlılı verdiğim yerden çizelgeli sonuc verdiler
081 Ben bugün evde test yaptım çift çizgi çıktı sonra hemen gidip kan tahlili verdim adetim 4 5 gün gecikti 568 çıktı değerim doktor falan baktı hayırlı olsunn dedi 3 haftalık dedi ama hala inanamıyorum ya gerçek midir
081 Bunu indirdim son adet tarihimi yazdım 5 haftalık çıkıyor doğru mudur değil midir yardımcı olun lütfen