Emine-korkut2 Merhabalar kızlar bugün 34+5 günlüğüz bebeğim normal doğum pozisyonunu almış mı bilmiyorum ama kaburgama bişi batıyor sanki çok ağrı oluyor sizde durumlar nasıl bebiş bu haftadan sonra döner mi dönmemişse
Egyildizz Emine-korkut2 36+3 hala aşağıda degil bebek dönmedi son 3 haftam.kaldi bende merak ediyorum ne zaman doğum pozisyonu alıyor.acaba yukarıda bebek sanki
Emine-korkut2 Egyildizz bende bilmiyorum inanın bu hafta doktora gidince soracam ama egzersiz falan öneriyorlar onları araştırabilirsin