Bende özel muayeneye gidiyorum tanıdık o yüzden 800 lira . 🤷♀️ Dogum için pembe mavi ile anlaşması var ama pembe mavi dogum için 30000-40000 lerden kapı açıyormuş. Öyle olursa muhtemelen üniversitede falan dogum yaparım. Ne olur ne olmaz diye bir kaç kez ünv. De gittim 😅