2_erkekannesi_ Heidihat ay ben cok korkuyorum ilk doğumda herseyden habersizdim ama simdi bilic altinda herşey insan ister istemez tedirgin oluyor 💁
Heidihat 2_erkekannesi_ doktor kontrolünu son aylarda dikkat etmek gerek işte bn kızımda sancım gelsin diye bekledim yok hicbirsey gelmedi 40haftaya kadar bekledim bunun sonunda suyu azmis i yüzden
Filiz_76 2_erkekannesi_ son 29 ilk gebelik bel ağrısı tuvalete sık çıkma aşırı yorgunluk sağlıkla alalım inşallah kucağımıza 😊😊😊💙💙
Filiz_76 2_erkekannesi_ benim belim çok şiddetli agırıyo adım bile atamıyorum arada sakat gibiyim sizde de öyle mi
2_erkekannesi_ Filiz_76 belim okadar siddetli değil is yaptigim zaman ayakta kaldigim zaman cok oluyor , benim daha cok mide yanmasi oluyor o felaket artik sona yaklastik az kaldiii 😀
2_erkekannesi_ Filiz_76 artik oluruna biraktimm saldim yani çünkü ilac yasak hic bir sekilde doktorum vermiyor , bel ağrisi icin plates topum var ondan egzersiz yapiyorum biraz faydasi oluyor ama anlik hersey mide icin soda çok iyi geliyor bide soğuk süt 🌸
Filiz_76 2_erkekannesi_ ne güzel ama benimkine onlar bile fayda etmiyo hayatımda midem bu kadar yanmamıştı