keremtahamom_ Kızlar yenidoğan zıbın body ne kadar alınmalı ve kolsuz mu kısa kollu mu uzun kollu mu kafam karışıyor, doğum haziranda nasipse ama yavaştan almak istiyorum her şey pahalanmadan fikir ve deneyimlerinizi yazar mısınız nasıl alayım🌸
Gamzecanpolat keremtahamom_ 5 li aldım ben kısa kollu pamuklu mayısta doğumum hastane çıkışını uzun kollu aldım
keremtahamom_ Gamzecanpolat 5 tane yeter mi ki ben 15-20 tane düşünmüştüm😅 ben de uzun kollu hiç almasam mı yarısını kolsuz yarısını kısa kollu mu alsam
bbaby44 Syda78 bende de 30 a yakin zıbın var bazen çok fazla mi acaba diyorum insallah hepsi kullanilir boşa gitmez 😁😁
Syda78 keremtahamom_ yok ben her an doğurabilirim atlet niyetine giydireceğim için sıfır kollu aldım ☺️
Sweetmomhilal Bende Mayıs ayında doğum yapacağım peki tulum kaçar adet aldınız yeni doğan tulum 3 ay tulum kaçar tane aldınız
Beeyzanurr Sweetmomhilal toplamda 10 tane falan tulumu var hastane çıkışları da dahil ama atlet Mayıs ayina kisa kol mu almak lazim uzun mu
Sweetmomhilal Beeyzanurr valla karışık oluyorum uzun kollu da kısa kollu da hangisini giydirirsem hava şartlarına göre her ihtimale karşı 3-6 ay uzun kollu kısa kollu aldım kenarıya koydm 😂
Syda78 bbaby44 Üç hafta önce doğum yaptım benim bebeğim pek fazla dışarı çıkarmıyor tuvaletini çok şükür günde bir kere değiştiriyorum şu anlık bazen iki☺️ Ama mutlaka fazla alınması lazım ben dediğim gibi 3-6-9 12 ay toplam 35 tane aldım hemen hemen☺️