Kizlar 38 haftalik gebeyim 1cm aciklik var suan normalmi sizce yoksa erkenmi, ilk hamileliğim ondan fazla bilgil yok😅
Tempolu yuruyus, hurma, ananas fln yemege baslicaktim dun doktorum aciklik var diyince biraz korktum sanki hareket etsem daha cok acilcak😂
Sizinde fikrinizi almak istedim